Притча

Все в твоїх руках!

    Колись давно в одному місті жив Учитель. Багато Учнів приходили до нього навчатись. Якось один з Учнів подумав: «Чи є питання, на яке наш Учитель не зміг би відповісти?» Тоді він пішов на галявину і піймав найкрасивішого метелика, сховав його між долонями. Метелик своїми лапками лоскотав долоньки Учня. Хлопчик подумав: «Якщо я запитаю в Мудреця, який Метелик у мене в руках: живий чи мертвий, чи зможе Він дати правильну відповідь? Коли Мудрець скаже, що метелик живий, - я притисну його,метелик помре. Коли ж Мудрець скаже, що метелик мертвий, - я розтулю долоньки, і метелик випурхне.»  Посміхаючись, Він підійшов до Учителя і запитав: - Скажіть, Учителю, який метелик у   мене в руках, 
                                           живий чи  мертвий? Учитель уважно подивився на  

Немає коментарів:

Дописати коментар